Saturday, December 20, 2008

Barang Baru Untuk Tahun Baru

Aku balik keja jer, terus aku ker TCE Tackles cawangan Butterworth semata-mata nak amik Platinum Card free untuk diskaun barang-barang TCE (boleh la dapat 5% diskaun dan bonus point).

Tapi aku ni gatal... Masuk kedai jer, mesti ada barang nak sambar.. Dan hasilnya, aku sambar spinning reel Banax Takyon 800 (China Made, 7 ball bearings system) dan rod Lemax 'The King' sepanjang 6 kaki medium-heavy action.

Sekali harung, aku amik Strike Pro casting series red-head sinking depth 1', saja jer nak try ikan tipu berbelit-belit ni. Hahahaha. lepas amik semua barang-barang ni, ada la dapat voucer RM10.00 sebab TCE kan tengah buat promosi end-year sekarang ni.

Gambar menceritakan segala-galanya....


Ni la first time aku angkut reel yang lain daripada 4000 series. Harap-harap ok jerlah. Lemax punya rod pulak, pertama kalinya aku amik rod selain daripada 7 kaki, semata-mata nak bawak naik atas bot untuk memancing. harganya boleh buat aku pecah peluh dahi jugakla.. Tapi aku pejamkan aja mata, janji belasah!!!

No comments: