Monday, December 29, 2008

Mainan Baru Lagi!!!!

Kali ni, aku sikit terharu sikit. Bukan sebab apa.... Plano Lure Set Box ni, aku dapat dari ayah aku sendiri. Dulu, ayah aku cukup pantang kalau aku pinjam barang-barang dia. Tiap kali memancing, jenuhla aku lap rod ngan reel tu dekat sejam lebih.

Sekarang ni, bila dia tengok koleksi aku yang boleh tahan la.... Dengan tangkapan pun yang boleh tahanla.... Dengan tiba-tiba aja dia tanya.. "Hang nak tak box tu, kalau nak ambik la"

Aisehman, tanpa berfikir dua kali, terus aku rembat la! Kalau nak beli box set ni, dekat RM200.00 jugak yang bakal melayang, bukannya murah. Dia cakap, box ni pun dok terperam aja dalam stor. Segan katanya dia nak bawak memancing, nampak gerun sangat!

Apa-apa pun, terima kasih banyak-banyak ayah. Mueheheheh...

No comments: